fredag 26 februari 2010

Tappad kontakt oroade och se upp där ute!

Oj, jag tappade kontakten med läsarna för ett par dagar. Det kändes inte bra, jag är van vid att besökarna hittar tillbaka till sidan mest varje dag, så det kändes tomt ett tag. Räkningen av antalet besök hängde upp sig genom att firman som levererar gratis räknare, webbverktygen.se hade blivit så populär att man måste gradera upp systemet. Men nu ska det funka igen. Men jag hoppas att ni inte tappade kontakt med Stentornet för det, det var bara räknaren som inte noterade era besök under ett par dagar.
Tack snälla Webbverktygen.se för att ni bjuder på en gratis tjänst!

Efter tundravintern kommer nu snöslasket. Men jag behöll vinterskorna på när jag åkte in till city. Tur var väl det, annars har man väl stått på ändan, som en medpassagerare gjorde när hon klev av bussen. Pladask rakt på ändan och ryggen. Aj,aj, oj, oj, sa hon på frågan om hur det gick. Men hon klarade sig bra tror jag.
Så se upp där ute, eller snarare se ner!

Tar en paus i OS-andet med ett kulturellt besök i hufvudstaden. Ska se Höstsonaten på Dramaten. En slags recension kommer. Kanske kommer det några vintips också, då det är självaste vinklubben Vino Veritas som är ute och förlustar sig.

Inga kommentarer: