torsdag 4 mars 2010

Mitt "extrabarn" är på väg i halv snöstorm

Mitt i halv snöstorm, är mitt "extrabarn" på väg att födas. Jag stretade i motvind med stora snöblaffor mot ansiktet på väg till Konsum och tänkte på boken.
Jag hade läste igenom de 94 sidorna en extra gång och gett klartecken till förlaget.

På väg hem igen spred sig en matthet när jag försökte gå i snömodden där en trottoar ska finnas begravd. Hur ska det gå? Ja, jag menar inte hur det blir med eventuell snöplogning i förorten. Jag tänkte närmast på om det är någon som vill köpa boken, att den blir läst. Annars är väl allt jobb förgäves? Nja, resonerar jag för mig själv, jag hade ju kul själv när jag läste den, och visst blänkte det till av en tår i ögonvrån några gånger. Ja, vi får se hur det går. Spännande blir det!
Här är i alla fall länken till bokbeställningen, på Liten upplaga.
Vad boken heter? Ja, det kan väl knappast ha undgått någon, men namnet är Stentornet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul! Detta måste genast kollas upp. :-)

Arne Svensson sa...

Hej Johnny. Såg att du beställt en bok. Trevligt, jag signerar gärna din bok, och välkommen till 50-talets äventyr!