fredag 11 juni 2010

Ny design och 1000-jubileum!


Oj, då, nu blev det fel sida..? Nej, du har kommit alldeles rätt, Stentornet, som skriver om stort och smått och egna bokprojekt. Jag har bara bytt design och valt en ny från Bloggers förnämliga designarkiv. Ett klick och du har ändrat på sidan!

Gråväder på nytt idag och nu far tankarna norrut. Snart far jag själv norrut. Då är det varning för dåligt väder i Uppland. Regnmolnen tycks vaka över mig. Kring midsommartid är det regnvarning i Jämtlands annars sköna landskap. Då förflyttar vi oss vidare norrut dryga 50 mil...

Med sidan Webbverktygen kan man som bloggare få statistik på hur många som läser sidan. Stentornet närmar sig 1000 läsare. Det är kanske inte så mycket sedan starten det här året, men duger gott för mig. Jag får också information på ett ungefär var Stentornets läsare befinner sig. På ett ungefär, alltså inga exakta uppgifter som avslöjar platsen.
Men jag kan konstatera att Södra och mellersta Sverige dominerar och trogna återkommande läsare finns även utanför Sverige, både i öst och väst; Moskva, Ryssland och San Francisco, USA! Kul!

Oj då, nu tittar solen fram. Då måste jag ut!
Kolonins stiligaste tulpan får du som trogen läsare.

Inga kommentarer: