måndag 24 januari 2011

Dags för en e-bok?

Plusgrader igen, jojo-vädret fortsätter men känns helt OK. Jojo går det också på bowlingbanan, fast mest ner i antalet poäng. Men det är kul ändå och det måste väl gå åt andra hållet snart och följa jojo-banan.
Fick reda på att jag ska åka Sälen - Mora en måndag i februari. Men som tur är får jag åka bil och slipper tänka på vallning. Däremot får sonen nog se till att han är både tränad och nyvallad när han ska ut i det öppna spåret.
För övrig börjar jag känna mig mätt på skjutandet och skidåkandet och sprintandet och längtar efter en seg, lång femmil. Framför teven så klart. Tar man en skidpaus nu orkar man nog igenom VM framför teverutan.

Funderar på att ge ut min lilla bok "Stentornet" på dryga 90 sidor som e-bok. Kan det vara något, frågar jag mig och kastar ut den i cyberrymden?
PS Enstaka exemplar av "pappersboken" kan finnas kvar hos Bokia Vängåvan i Sundsvall.

Inga kommentarer: